Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2013 01:30 - развратник или?
Автор: vesko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1340 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Запознанството ми с "нежния" пол започна странно.
Дали това е оказало влияние върху животът ми след това - не знам. Но е факт, че нямах още 8, когато се опитах да сваля гащичките на едно другарче... То каза само на сестра ми, която така успя да ме разпита за намеренията ми, че направо потънах в земята...
Факт е, че не знаех за какво точно служат клонката и ароматната врата, но бях се наслушал на истории за бебета и секцио(Познайте какво работеше баща ми?).
  Защо съм го напаравил - не зная? Със сигурност не е някакво осъзнато намерение за сексуален акт. Но не е било и напълно неосъзнато и невинно. Как и откъде е дошъл този импулс да извърша нещо забранено?
 Днес интересът към жените сякаш е друг, ама е и подобен - вълнуват ме мекотата, формите, жестовете, погледите, косите, очите, походката, аромата, тембърът на гласа (понякога и неприятно). И събуждат у мен желание да докосна, прегърна, възбудя, провокирам, усмихна. Докога ще е така? Дали съм белязан с вечното бреме да съм развратник - да гледам, да си представям, да търся, да сънувам сценарий най-шантави и сини и мокри. Защо въпреки семейството ми продължавам да го правя? Защо въпреки не малкият ми опит с жените, продължавам да се вълнувам от тяхното присъствие - понякога неустоимо силно, до безумие, до екстремалности? И дори да се боря с тези си желания - диви, необуздани и непредсказуеми - успявам да ги усмиря единствено за кратки периоди. После избухват с нова сила, в най-неподходящо време, и с най-неподходящи хора. Може би съм проклет да сляза в ада като непоправим развратник?

youtu.be/T09hBGGpSjk

youtu.be/1niTEkP-6eo
 



Тагове:   жена,   разврат,   ад,   привличане,


Гласувай:
1



Предишен постинг

1. kite333 - До към края бива,
26.08.2013 14:28
ама онова с ада е малко мелодраматично.
Защо, защо...много просто - защото си такъв.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesko
Категория: Лични дневници
Прочетен: 19071
Постинги: 20
Коментари: 21
Гласове: 121
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930